Sitrus

Mandarin

Store tanker, skal jeg skrive om. Dype tanker. Jeg må trå skikkelig til i første bloggpost. Filosofiske tanker. Tanker om liv og død. Om tilværelsen og det metafysiske. Tanker om tankene mine. Ja, det kan jeg skrive om! Det blir fint. Tenker jeg… I stedet så sitter jeg her og funderer på hva jeg skal skrive om. Ingenting er stort nok – dypt nok – inspirerende nok. Jeg vil virkelig markere meg med min første post for den får jeg aldri tilbake. Den må være noe jeg kan se tilbake på og være stolt over. Det må være noe dypsindig. Noe oppsiktsvekkende innsiktsfullt! Men den eneste tanken som til stadighet vender tilbake til meg mens jeg sitter og skriver dette er: «Hvordan i huleste klarer de å skrelle skallet av mandarinbåtene vi får på boks?»

7 kommentarer

  1. tornerose78 said,

    onsdag 30. april, 2008 kl. 23:23

    Hei og velkommen til Bloggeverden! Utrlig morsomt skrevet 🙂 Gleder meg til å lese mer her jeg 😀 Du vet jeg ahr jo alltid synes du har skrevet som en Gud vettu;)

    Lykke til her inne søta

  2. tordenlill said,

    onsdag 30. april, 2008 kl. 23:30

    Så koselig å ha ditt blide og funderende åsyn her:-) Gleder meg til å lese mere i fra deg 🙂

  3. valkyriana said,

    søndag 4. mai, 2008 kl. 14:21

    Takk skal dere ha, Tornerose og Tordenlill!
    Det er jo tross alt dere som har overtalt meg til dette selv om jeg fremdeles er litt skeptisk. 😉 Bare tiden vil vise om «pennen» klarer å holde tritt med ønsket om å prestere.

    Klem

  4. Ulme said,

    søndag 4. mai, 2008 kl. 21:13

    Hellu!

    Jeg har ikke overtalt deg til noe som helst..,men synes likevel at starten din er god. Smilte godt , og blir jo nysgjerrig..,på om du har svaret! 🙂

    Lykke til videre med kloke, gode og gøye ord.

  5. Ulme said,

    søndag 4. mai, 2008 kl. 21:14

    Forresten kul side og kult profilbilde du har…

  6. valkyriana said,

    søndag 4. mai, 2008 kl. 22:11

    Takk, Ulme! 😀

    Nå ble jeg litt glad! (Faktisk litt gladere enn jeg har lyst til å innrømme med tanke på at vi befinner oss i en relativ anonym og teknisk verden her, men skitt au! *gliser*) Takk for fine ord som gjorde en sliten pike blid og fornøyd på en søndagskveld!

  7. tordenlill said,

    mandag 5. mai, 2008 kl. 18:27

    *hihi* JA, en blir så glad for kommentarer. Det er jo ett virrvarr her inne og mange om beinet når det gjelder å prøve å bli sett. S
    Glis du. Jeg gliste av ditt ærlige svar 🙂


Legg igjen en kommentar

