ABC over Valkyriana

Jeg er tagget av Tordenlill og dermed blitt utfordret til å lage en alfabetisk oversikt over meg selv og mine kvaliteter. Dette tar jeg på strak arm, men først tagger jeg: sisselkathrine, petronella, Siri og tanketom. -Taggage!!!

Her er meg i alfabetisk rekkefølge:

A: Anvendelig, avbalansert

B: Bekymringsverdig, bergenser

C: Chic

D: Dedikert, drømmende, diktatorisk

E: Engasjert, ekte

F: Frittenkende, fantastisk, fornøyelig, fantasifull

G: Go’jente

H: Hellbent

I: Interessant, interessert, inspirert

J: Jagerfly-pilot

K: Kjærlig, kosete

L: Lattermild, lekende, lykkelig

M: Menneskelig

N: Nytenkende, naturlig

O: Organoleptisk, omsorgsfull, oppfinnsom

P: Pragmatisk, pedantisk, påståelig

Q: «Quaere verum» = Søk sannheten

R: Riddick-entusiast, rampete, rettferdig

S: Sta, sjarmerende, snill, snodig, strukturert

T: Tankefull, tilpasningsdyktig

U: Uvurderlig, ustoppelig

V: Vurderende

W: WYSIWYG – What You See Is What You Get

X: «X-mas»-motstander

Y: Yr

Z: Zombie-fobiker

Æ: Ærlig, ærefull

Ø: Økologisk dyrket

Å: Åtseleter

9 kommentarer

  1. torsdag 5. juni, 2008 kl. 20:26

    […] er agurktid her også, men eg lovar, den ordentlege blogginga byrjar snart! Eg har blitt tagga av bergenseren Valkyriana, og skal no skrive ei liste over ord som beskriver meg, i alfabetisk […]

  2. Tomas said,

    torsdag 5. juni, 2008 kl. 21:12

    Zombie-fobiker, Valka? Hvorfor i all verden skal du har fobier mot zombier!? De er jo nyttige! De vekkes opp etter døden, og settes til å gjøre allslags kjedelige jobber, og trenger knapt mat eller klær eller noe særlig til husrom. Sett dem til å luke poteter, og de luker til de stuper.

    Zombier er samfunnsnyttige, Valka!

    (takk for at jeg fikk lov å kalle deg det) 🙂

  3. valkyriana said,

    torsdag 5. juni, 2008 kl. 21:35

    tanketom tok utfordringen! 😀

    Thomas: De er kanskje billige i drift, men jeg liker ikke at de driver å gnager på hjernen min. Jeg liker hjernen min. 😦 Den er liksom en del av meg.

  4. sisselkathrine said,

    torsdag 5. juni, 2008 kl. 22:16

    Fader for en jobb, men det gikk 😀

  5. valkyriana said,

    torsdag 5. juni, 2008 kl. 22:27

    Og vel gjennomført var det! 😉

  6. lørdag 7. juni, 2008 kl. 13:15

    Åhh for en utfordring.. Her må jeg virkelig gå i meg selv og ransake mine innerste hemmeligheter :-D. Jeg tar utfordringen – og er spent på resultatet. Morsomt å lese om deg, da. Man kan visst trygt si at du er en sammensatt person 😀

    Ha ei fin helg

  7. valkyriana said,

    lørdag 7. juni, 2008 kl. 14:48

    Visst tok du utfordringen! 😀
    Hyggelig å «bli bedre kjent» med deg.

    Håper du får en flott helg også, Eva Petronella!

  8. Ulme said,

    tirsdag 10. juni, 2008 kl. 23:37

    Hihi..chic.. 😀

    Du burde vært med meg på fly-show i Viborg. Det jeg ikke var på, men som jeg hadde fått smisket meg til å komme opp i et F-16.. Ja, du som er jagerpilot, mener jeg.. 🙂

  9. valkyriana said,

    onsdag 11. juni, 2008 kl. 21:52

    Ja! Jagerpilot, ja! Jo, nå er det jo sånn at jeg rent teknisk ikke er utdannet som jagerpilot, men jeg har spilt mye Wing Commander III. Og hvis en ser bort ifra at jeg spiller som udødelig og gjentatte ganger har opplevd å sende ‘wing-mannen’ min hjem, men ikke sett hvilken vei han fløy slik at jeg i eviglang tid flyr fullstendig fortapt rundt i rommet til jeg til slutt ikke vet hva som er opp eller ned og i ren frustrasjon over den monotone musikken ender opp med å slå av Playstation’en, så vil jeg faktisk påstå at jeg er riktig så god! Jeg er med, Ulme! 😀


Legg igjen en kommentar

