5 spørsmål

Denne gangen ble jeg ble tagget av Sisselkathrine til å svare på 5 spørsmål. Denne synes jeg var ganske moro selv og sender den videre til: Tornerose, Tordenlill og Ulme.

.

1. Hva gjorde du for 10 år siden?

– For 10 år siden var jeg akkurat ferdig med 3. klasse på allmennfaglig vgs. Jeg hadde sommerferie og var fast bestemt på å finne meg en jobb, spare opp penger i 2-3 mnd for så å få meg en egen leilighet. Som sagt, så gjort…

.

2. Hvilke fem ting står på gjøre-lista di i dag?

– Ta ut av oppvaskmaskinen.

– Vaske klær. (Ja, jeg vet det er søndag, men jeg vasker klær når klær trengs å vaskes.)

– Finne en film å se i kveld.

– Få sammendrag fra niesens konsert som var i morges da tante sov etter hele dagen med niesen igår.

– Ringe en venninne og høre om hun dumpet typen eller ikke.

.

3. Snacks jeg liker (alt for mye…)

Symphonie fra Lie-Nielsen, Oreo-kake, fromasjkake, iskake, ostekake… Ok, kaker står generelt høyt i kurs her – spesielt sjokoladevariantene!

– Dip og grønnsaker.

– Kjeks og ost (og vin).

– Konfekt. *sikle*

.

4.Ting jeg gjerne vil gjøre om jeg blir milliardær

– Reise!

– Spandere en dag ute på beboerne av et aldershjem.

– Ta niesen med til Hamleys og si hun kan gå berserk!

– Abonnere på blomster – få en bukett på døren hver uke.

– Spandere spa-dag på oss jentene hver måned.

.

5. Steder jeg har bodd

– Bergen…

5 kommentarer

  1. tornerose said,

    søndag 15. juni, 2008 kl. 19:42

    Den kaka så fantastisk ut!!! Og abonnere på blomster.. så lurt! Jeg tok utfordringen..

  2. Ulme said,

    søndag 15. juni, 2008 kl. 20:39

    Done! 🙂

  3. Angel_- said,

    søndag 15. juni, 2008 kl. 22:44

    Mye som så godt ut på den sida me kake. Og når du blir millionær så vil jeg være med på leketøysbutikken! *sikle* 😀

  4. petronella said,

    mandag 16. juni, 2008 kl. 15:15

    Hei du – Liker utfordringene dine. Har en hilsen til deg i bloggen min 😉

  5. valkyriana said,

    mandag 16. juni, 2008 kl. 15:55

    Tornerose: Ja, ikke sant den kaken ser sikle-god ut?! Flott besvarelse av utfordringen, forresten! 😉

    Ulme: Bra innsats! 😀

    Angel: Du er herved offisielt invitert med til London! Deg, niesen min og meg i en lekebutikk – kan bli farlig! Hi hi!

    Petronella: Takk! Oooooo – spennende! 😀 *løper og leser*


Legg igjen en kommentar

