Lekkerbiskener

På oppfordring fra Tornerose ønsker jeg herved å ønske dere velkommen til Valkyrianas Topp 5 Kjekkaser. Jeg har valgt å ta et dykk i sci-fi-verdenen med alt den har å by på av lekkerbiskener.

Vel bekomme!


5. plass

Hayden Christensen aka Anakin Skywalker aka Darth Vader.


4. plass

Ben Browder aka John Crichton aka Cameron Mitchell.


3. plass

Hugh Jackman aka Wolverine.


2. plass

Vin Diesel aka Riddick.


1. plass

Ja – vinneren er selveste Richard Dean Anderson aka Jack O’Neill aka MacGyver.

___

Det er ikke det at jeg er kresen av meg… Han må bare ha kule boots, håndtere våpen, være litt badboy og kunne fly romskip.

12 kommentarer

  1. sisselkathrine said,

    torsdag 10. juli, 2008 kl. 22:27

    Oh Lord! MacGyver??? Tror aldri vi blir å krangle om en mann for å si det sånn 😀

  2. valkyriana said,

    torsdag 10. juli, 2008 kl. 22:31

    Ække som MacGyver jeg liker ham da. Sci-fi-jenter forstår nok hva jeg mener. 😉

  3. fredag 11. juli, 2008 kl. 10:10

    […] 11, 2008 av sisselkathrine Inspirert av diverse andre blogger der ute (Tornerose, Valkyriana) så legger jeg herved ut mine topp 5 menn! Dette er de 5 som får krøll på meg av ulike grunner, […]

  4. Ulme said,

    fredag 11. juli, 2008 kl. 15:39

    Må bare kaffe meg et par tøffe boots… 😉

  5. Chickawawa said,

    søndag 13. juli, 2008 kl. 18:50

    Jeg synes 2. plassen skulle vært på 2. plass jeg da. 😉 Er svaaaaak for Vin Diesel. 😛 Hot hot hot!

  6. Chickawawa said,

    søndag 13. juli, 2008 kl. 18:50

    2. plassen skulle vært på 1. plass, skulle det selvfølgelig stå. xD

  7. predikeren said,

    søndag 13. juli, 2008 kl. 18:54

    Ja!
    MacGyver er bare først!

  8. valkyriana said,

    søndag 13. juli, 2008 kl. 22:05

    Ulme: Oooooooo! Jeg kan kanskje klare å overse at du ikke har boots. 😉

    Chickawawa: Ja, han har vært oppe på 1. plass hos meg også. 😉 Velkommen hit!

    Predikeren: JAAAAA! Ikke sant? Endelig en som forstår meg!

  9. tornerose said,

    tirsdag 15. juli, 2008 kl. 00:13

    Flott du tok utfordringen, og ooo for noen fine menn.. men mcgyver er din og bare din, lucky you 😉

  10. petronella said,

    tirsdag 15. juli, 2008 kl. 20:16

    😀 Skikkelig artig å se kjekkasene dine. Vet ikke om jeg er helt enig i rangeringen her, men det gjør jo ikke noe. Det viktigste er at McGyver troner øverst! Klem

  11. tanketom said,

    tirsdag 22. juli, 2008 kl. 02:26

    What? Ingen Browncoats? SKUFFA!

  12. valkyriana said,

    tirsdag 22. juli, 2008 kl. 12:46

    Tornerose: Hi hi! Ja, ham vil jeg gjerne ha for meg selv!

    Petronella: Ja, MacGyver ruler! 😀 Klem til deg

    tanketom: Ha ha! Vet du hva? Jeg hadde faktisk tenkt å ta med Mal på 4. eller 5. plass, men så er det jo også Wash… …og Jayne… …og så fant jeg ut at Firefly-besetningen er i en klasse for seg og jeg fikk meg ikke til å plukke bare én. He he!


Legg igjen en kommentar

