Hvilken post i bloggen min?

Jeg er blitt tagget av Siri og etter å ha drøyet litt med denne kommer den til slutt.

Hvilken post i bloggen din…

…er bloggens mest kommenterte, og hvorfor?

Denne var grei! Det mest kommenterte innlegget er Test: Har du husmor-genet?. Vel, overraskende nok er det visst mange der ute som lurer på om nettopp de har husmor-genet…


var den første som ble så mye kommentert at du ble overrasket?

Det var nok min 3. post: Evolusjon og sameksistens. Fersk i bloggeverdenen er dette en mottakelse man så absolutt setter pris på! 😀


…ville du helst at statsministeren (eller en annen med makt) skulle lest?

Uten tvil Om grusomhet. Denne novellen av Victor Hugo er viktig lesing!


…ville du helst at drømmedama/mannen skulle lest?

He he! Det må være ABC over Valkyriana og hvis Vin Diesel ikke blir avskrekket av lesingen, så er han nok drømmemannen, ja. 😉


…har best bilder av deg selv?

Hi hi! Her slipper jeg billig unna. Null bilder av Valkyriana i bloggen, ser dere! 😀 Hemmelig identitet, folkens!


…har de beste kommentarene?

Det tror jeg må den med alle de gode idéene for å håndtere min kjære nabo; musikeren.


…har kommentar fra den mest kjente personen?

Sånn rent bortsett fra at Tornerose ikke er den ekte Sleeping Beauty, så er hun jo uansett en prinsesse og prinsesser synes jo alle er helt konge!


…ligger på toppunktet i leseutviklingen?

Vel, ikke for å skryte, men jeg synes at alle innleggene mine utvikler leseferdighetene ganske bra og… -Hæ? Hvordan da «ikke det du mente»???


…blir oftest funnet av søkemotorene, og hva søker folk på?

Hugh Jackman er poppis! Padden og Victor Hugo ranker også høyt på listen. Av de mer snodige har jeg fått flere treff på «vaske klær i bergen» «biller som kjæledyr» og «trekkspill kjøpes».


…er mest undervurdert?

Hrmf! Hvem er det som undervurderer innleggene mine, da? *morsk* Nei, hvis jeg skal velge en del av bloggen min som nok går litt uoppdaget hen, så er vel det siden Dagens dikt.

Legg igjen en kommentar

