10 ting jeg gleder meg til

1.) Den neste Harry Potter-filmen
2.) Å reise
3.) Julaften og gaveåpning med niesen min og resten av familien
4.) Å prøve hanggliding
6.) Hobby-kurs til våren
7.) Kjøpe meg kamera og gå turer og knipse bilder
8.) Alle Helgens Natt
9.) Spill-kveld med jentene
10.) Starte egen bedrift

Jeg ble tagget av SisselKathrine til å liste 7 ting jeg gleder meg til. Det var så vanskelig, så jeg måtte skrive 10. Og det er jo myyyye mer jeg gleder meg til, men der var ihvertfall noe av det. Jeg tror jaggu jeg er en enkel jente, gitt! 😀

3 kommentarer

  1. tanketom said,

    søndag 26. oktober, 2008 kl. 04:44

    Så må du tagge nokon vidare, veit du. Det er litt av greia 😉

  2. valkyriana said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:43

    Stemmer! Vel, du legger jo opp til det selv, tanketom! 😉
    Herved tagger jeg… …deg. *gliser*

  3. onsdag 29. oktober, 2008 kl. 05:06

    […] endå eit mem. Valkyriana har tagga meg til å skrive ned 10 ting eg glér meg til! I tillegg har eg leikt meg på Wikipedia […]


Legg igjen en kommentar

