Det er med stor sorg at jeg må meddele…

Alt for mye fritid hadde hun.

9 kommentarer

  1. sisselkathrine said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:10

    But what???

  2. valkyriana said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:16

    Shhhhh! *hvisker*
    Det er bare tull.
    Jeg er ikke egentlig død.
    Jeg bare kjedet meg.
    Ikke si det til noen…

  3. Joakim said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:18

    Det var en heller morbid form for humor, dog ganske festlig.

  4. sisselkathrine said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:23

    Skal ikke si det til noen 😉 Trudde det va din bloggdød så ble jo nesten upset her!

  5. valkyriana said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 20:36

    Joakim: Må ha litt galgenhumor, vet du! 😉 Velkommen til bloggen min, forresten! (Er inne og sniker i bloggen din nå – mye kjekt der!)

    SisselKathrine: Hi hi! Ja, kan jo nesten se slik ut!

    Jeg tror egentlig ikke at jeg er så særlig hatet, da, men det skal jo bare én galning med en spade til… *kremter* Jeg ønsker herved å opplyse om at denne posten på ingen måte må oppfattes som en oppfordring fra min side! (Galninger leser kommentarfeltet også, ikke sant?)

  6. Ulme said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 21:49

    Hihi.. Neste post kan du kalle Naar de døde vaagner.. 🙂

  7. Ulme said,

    mandag 27. oktober, 2008 kl. 21:49

    Med k, kanskje..?

  8. onsdag 29. oktober, 2008 kl. 10:43

    Noen dager bare ER sånn.

  9. valkyriana said,

    søndag 2. november, 2008 kl. 20:04

    Ulme: He he! Kanskje det? Jeg er jo veldig glad i zombier, da, så kanskje neste gang dere ser meg er det ala Michael Jacksons «Thriller»? 😉

    Stjernesøkeren: Ja, ikke sant?! 😀


Legg igjen en kommentar

