Julen kom tidlig i år!

Jeg har «alltid» – godt inspirert av Nemi – vært stolt av at Norge er formet som en el-gitar. Det er kult! Når man tenker på el-gitar tenker man fete riff, slitne plektre og heftige sceneshow. Og kanskje framfor alt; Smoke on the Water! Hva kan vel bedre framkalle gåsehud for en tilhører? Tårevåte øyne hos en fan? Ekstase i et publikum? El-gitaren er rett og slett tvers gjennom en rå oppfinnelse! Ingenting kan vel ødelegge noe som vekker slike følelser i en? Ingen verdens ting! Med mindre…? Jupp. Dere gjettet det: Musiker’n har fått seg el-gitar. Og, jada, ikke vær redd – han har også fått seg forsterker! Merry ******* Xmas, sier bare jeg.



6 kommentarer

  1. tordenlill said,

    fredag 7. november, 2008 kl. 01:08

    Ånei!
    Hva kan gjøres? Sende ett brev til han? Til bobestyreren?
    Torpedo?
    True med at nissen ikke kommer om han spiller så mye som ett grep til?

  2. bell4trix said,

    fredag 7. november, 2008 kl. 14:32

    ohh….I feel ya, sister!

  3. lørdag 8. november, 2008 kl. 09:50

    Når han en gang blir berømt kan du jo skryte litt av at du hadde inngående kjennskap til musikken hans leeeenge før han ble «mainstream» og «kommersiell»… I mellomtiden er kanskje et par ørepropper tingen?

  4. sisselkathrine said,

    lørdag 8. november, 2008 kl. 14:54

    Huff, stakar dæ! Kanskje du skulle bli litt instrumentell du også, feks div gamle klassikere med Celinoe Dion som virkelig høres når du treff de høye tonene 😉

  5. Lotus said,

    torsdag 13. november, 2008 kl. 02:34

    ååå.. stakkars stakkars deg….. og ørene dine.. og kanskje etterhvert også sinnet ditt.. *klemme på*

  6. valkyriana said,

    torsdag 13. november, 2008 kl. 16:32

    Tordenlill – Jeg lurer på om han har lest bloggen min! O_O Nå er det tyst om nettene! (Hvis han begynner igjen nå kommer jeg til å skylde på deg som fikk meg til å skrive dette og dermed la det gå omvendt-troll i ord…)

    Bella – Å, jeg vet du forstår! Men vet du hva? Det ser ut for at det hjelper å skrive om det i bloggen, kanskje du skulle prøve? 😉

    Erlend Tiller – Velkommen til bloggen min, Erlend! He he! Jo, jeg kommer nok til å skryte på meg det, ja. Men imens, ja, så ligger øreproppene lett tilgjengelig i nattbordsskuffen… 😉

    SisselKathrine – Jo, jeg leker fremdeles med tanken på å bli skikkelig dårlig på sekkepipe, da… Men Celine Dion er jo hakket verre!

    Lotus – Takk! *klemmer tilbake* Er du med på Celine Dion-kveld hos meg på fredag? 😉


Legg igjen en kommentar

