Julegavetips, del 3

Tingeling

Småjenter er kanskje ikke de vanskeligste å finne gaver til, men denne blir garantert en fulltreffer i de fleste pikehjerter. Hva niesen min får til jul? -Tingeling, selvfølgelig! Den første filmen om Tingeling er kommet og den er simpelthen kjempesøt! (Ja, jeg har «godkjent» den. ) Den er dessuten også å finne i en grei eske med både dvd-film og en liten bok. Hjemsendt kommer den på 218,- kr, mens esken er billigst i butikk med en pris på 199,95 kr.

Send en lege

Leger Uten Grenser gir deg mulighet til å sende en lege og dermed også få en stjerne på den virtuelle himmelen deres. For donasjoner fra 50,- kr og oppover får du velge deg et kort du ønsker tilsendt mottaker (e-kort eller papir) og du kan velge å få navnet opp på stjernehimmelen.

Jack Skellington

Hva er vel julen uten «The Nightmare Before Christmas«? Idag har jeg kjøpt meg spesialutgaven som kom for en måned siden og bare synet av det flotte 3D-coveret fikk det til å kile i magen min. Kjenner du noen som liker monstre og døden, søt-morbid* humor, stop-motion, Tim Burton osv., så er dette midt i blinken! En herlig film man aldri blir lei av! Hjem i postkassen for 178,- kr eller 179,50 kr. (Har du en kjær Skellington-fan du ikke vegrer deg for å overøse med ekstravagante gaver? -Se isåfall her og her. *gråter litt over slunken lommebok*)


*Takk for ordet, tanketom

Sånn helt på tampen må jeg få lov å påpeke at disse dvd’ene så absolutt er grønne gaver. Jeg kan garantere at de blir «resirkulert» og brukt om og om og om igjen. 😉

6 kommentarer

  1. sisselkathrine said,

    fredag 5. desember, 2008 kl. 19:55

    Vet du, når jeg leser dine julegavetips så skulle jeg ønske jeg var på julegavelisten din 🙂 De er bare skreddersydd. Og da tenker jeg på sistnevnte som havner rett hos mannen så han vet hva han burde kjøpe meg!

  2. valkyriana said,

    tirsdag 9. desember, 2008 kl. 00:32

    Hi hi! Takk, vennen! 😀
    Oooo! Sistnevnte? Som i siste i sistnevnte? Som i at jeg kommer på besøk til deg og så kan vi kle på Jack sammen? Eller bare sitte og se på ham i innpakningen! Samme for meg – jeg er med!

  3. tornerose said,

    tirsdag 9. desember, 2008 kl. 11:05

    Åååå håper tanteungen min vokser fort så jeg kan kjøpe tingeling!! så søt!!

  4. sisselkathrine said,

    tirsdag 9. desember, 2008 kl. 18:28

    Siste siste ja. Men den e nok desverre for dyr, snufs. Men når æ blir rik så skal æ kjøpe den, så kan du komme også leke vi med Jack 🙂 Glede mæ!

  5. predikeren said,

    lørdag 13. desember, 2008 kl. 13:53

    Hei, takk for kommentaren, jeg ble kjempeglad!
    Når man strever på heltid med å overleve og bli frisk, tar jeg en oppmuntring fra Valkyriana som et godt tegn!
    Masse julekoseønsker til deg fra meg … og Disneys julemareritter er passe julsk!

  6. Valkyriana said,

    tirsdag 20. januar, 2009 kl. 17:01

    Tornerose – Ja, Tingeling passer fint for niesen min. Søt, liten lyshåret en som kan være sta til tusen og litt rampete, men god tvers gjennom. 😉 Jeg er sikker på at niesen din blir en hjerteknuser også!

    SisselKathrine – Ja! «Vil du være med meg hjem og leke med Jack Skellington-figuren min?» 😉

    Predikeren – Å, så kjekt å høre du ble glad! Da blir jeg glad! 😀


Legg igjen en kommentar

