6 (u)interessante ting om meg

Jeg ble tagget av Tordenlill og tanketom til å dele mer av meg selv med dere og den som venter venter ikke forgjeves. Vanligvis.

Reglene:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg

Jeg har tenkt å være så kjip at jeg ikke tagger 5 andre blogger siden jeg er så urimelig treig med å gripe tak i dette meme’et at det alt har vært innom det som finnes av blogger. Hvis noen der ute føler seg kallet til å ta opp stafettpinnen, så kan dere anse dere for tagget av undertegnede.

Mine finurligheter er som så:

1) Jeg kan bevege på ørene mine.

2) Som barn var jeg redd for å rakne. Jeg var overbevist om at huden var snurpet sammen og knytt i navlen og at om knuten løsnet så ville all innmaten rett og slett ramle ut. Jeg er fremdeles ikke helt sikker på at det ikke kan komme til å skje og er ikke glad i navler (jf. pkt. 1, 15 forunderlige ting ved Valkyriana).

3) Jeg klarer ikke å uttale det engelske ordet ‘corner’.

4) Yndlingsretten min er reinsdyrstek med brunostsaus, rosenkål og råstekte poteter.

5) For øyeblikket holder jeg på å lese 8-10 bøker, alt fra psykologi til sci-fi.

6) Jeg har sett mange moro-danser opp gjennom årene, men ingen får meg i så godt humør som denne:

3 kommentarer

  1. lindis said,

    mandag 19. januar, 2009 kl. 22:27

    hahahahaha…tjihi…altså rakne? Virkelig?? Ja, når du sier det, så kan vi kanskje ikke føle oss for trygge? Dette må vi undersøke. Du først i såfall!
    Miss Fix-It, var det ikke så? 🙂

  2. Ulme said,

    tirsdag 20. januar, 2009 kl. 19:25

    Brunostsaus?? Finnes det? Aldri hørt om.. Og egentlig fristet det lite. Men, er det godt, altså? 🙂

    Rakne er ikke gøy. Tror jeg. Hvis du og Lindis tester, skal jeg ta med nål og tråd og komme og se på. 🙂

  3. Valkyriana said,

    torsdag 29. januar, 2009 kl. 20:58

    Lindis – Hmmm… Kanskje jeg ikke var helt tydelig på hvorfor jeg var redd for å rakne. Poenget er at jeg ikke vil det. Altså ønsker jeg ikke å teste ut om det er hold i teorien. Enn så lenge lar jeg dette faktum bevise min påstand: Jeg har ikke knytt opp knuten min – ergo er det derfor jeg fremdeles har innvollene på innsiden.

    Ulme – Brunostsaus er nam! Du har nok smakt det bare uten å vite at det var brunost i sausen. Slik saus kommer (stort sett) alltid til viltkjøtt. 😉 Nål og tråd? Neeeeei! Ingen testing! Hvorfor vil folk så gjerne knyte opp navlen min??? *løper sin vei*


Legg igjen en kommentar

