Bildetaggage!

Jeg er blitt dobbelttagga av Sokken og av SisseKathrine (som var ute med taggingen for en stund siden og jeg er bare treig). Jeg skal altså poste det 6. bildet jeg finner i den 6. fotomappen min. Siden jeg nå da måtte ha postet samme bilde to ganger har jeg i stedet valgt å fortsette med å telle 6 mapper videre derfra igjen og ta det 6. bildet jeg finner der.

Her ser dere resultatet:

anne_geddes_39

og

engel-med-svart-bakgrunn

Jeg må nok presisere at; nei, dette er ikke bilder av meg.

Jeg sender taggen videre til… (-Å, jeg orker ikke tenke nå!) …til de som vil?!

6 kommentarer

  1. Ulme said,

    fredag 6. februar, 2009 kl. 22:47

    2 herlige bilder. Totalt forskjellige, men herlige på hver sin måte.. Det øverste er jo bare søtt. Det nederste tenker jeg er veldig deg… 🙂

  2. Valkyriana said,

    søndag 8. februar, 2009 kl. 23:31

    Takker! Jo, du har rett der, Ulme – fantasy er jeg glad i, så det er nok veldig meg, ja! 😀

  3. predikeren said,

    torsdag 12. februar, 2009 kl. 20:22

    Herlig!

  4. petronella said,

    fredag 13. februar, 2009 kl. 21:51

    Innom for å ønske deg ei riktig god helg – og hva møter meg? Jo, skjønne bilder. Vakkert vakkert 🙂

  5. CamKarMir said,

    mandag 9. mars, 2009 kl. 08:39

    Nydelige bilder! 🙂

  6. Sissel said,

    tirsdag 10. mars, 2009 kl. 16:03

    Hei hå. Tenkte bare å sende dæ en klem! Håpe alt står bra til 😉


Legg igjen en kommentar

