And believe me – I am still alive

Jøss! Nå var det 18 dagers verdt av blogg-innlegg i ‘Surf Blogger’ her hos meg. Jeg er siden sist blitt moderator (Supermoderator, for å være helt spesifikk – og for å brife litt…) på et filmforum og der har fritiden gått. Ikke at det er så uendelig mye jobb der, men mens jeg gjør min innsats der sitter jeg automatisk med alskens forlystelser under nesen og jeg har nå en milelang liste over filmer jeg ønsker å se. Kan jeg friste med eksotiske titler som «Yo-Yo Girl Cop» (ja, som i jo-jo!), «Night of the Hell Hamsters» eller «Jesus Christ Vampire Hunter» ? Så jeg kan ikke annet enn å beklage at jeg har vært så fraværende, men jeg har vært svært opptatt med å berike mine visuelle smaksløker med det ypperste av kulturelt innhold. Og zombier. Det må selvsagt også være zombier.

Jeg legger igjen en smakebit av en liten perle jeg nylig gjenoppsøkte og som jeg kan anbefale alle på det varmeste. Ingen zombier, dessverre, men likevel superb: «Little Shop of Horrors» (1986).

På gjensyn!

6 kommentarer

  1. predikeren said,

    søndag 22. mars, 2009 kl. 19:40

    Ååååå…jeg som har tannlegeskrekk!!!
    Det der lignet marerittene før tannlegebesøket!

  2. tornerose said,

    torsdag 26. mars, 2009 kl. 12:08

    Jeg er virkelig glad for at «youre still alive» !!! Også i tillegg ha blitt super, vel det viste jeg forsåvidt da men 😉 Skjønner godt forlokkelsene og stimuleringen av de visuelle smaksløkene. Noen må jo ta seg av kulturen her i gården, så kan vi andre passe på bloggen din imens. kom snart tilbake da 😉

  3. Ulme said,

    lørdag 4. april, 2009 kl. 21:38

    Hehe, henger meg på torne; klart du er super!! 🙂

  4. petronella said,

    fredag 10. april, 2009 kl. 09:08

    Hei – Titter innom for å ønske deg ei riktig God Påske 🙂
    Takk også for hyggelig kommentar siden sist 🙂

  5. Ulme said,

    lørdag 11. april, 2009 kl. 20:11

    Hmmm, jeg må spørre her også…, det «profilbildet» ditt – hva/hvem er det??

    Det er kult, da.. 🙂

    En kjempegod vår til deg, Val!

  6. Valkyriana said,

    onsdag 15. april, 2009 kl. 12:07

    Tusen takk for kommentarer og hilsener! 😀

    @ predikeren: Hi hi! Ja, det er ikke akkurat drømmesituasjonen.

    @ tornerose: Så søt du er! Klem til deg!

    @ Ulme: Ååååå! Klem!

    @ petronella: Takk for besøket! Håper påsken var fin for deg også! 🙂

    @ Ulme: Svarte deg i bloggen din. 😉


Legg igjen en kommentar

