Bloggurat, test 3

Jeg har plassert min blogg i Bergennorske bloggkart!

5 kommentarer

  1. bell4trix said,

    søndag 10. mai, 2009 kl. 22:54

    Heia V i B! :o)

  2. tornerose said,

    mandag 11. mai, 2009 kl. 10:07

    Jeg skjønner rett og slett ikke noe av bloggurat jeg, gjør du? 😛

  3. Valkyriana said,

    mandag 11. mai, 2009 kl. 21:30

    Jeg tror Bloggurat vil bli den hemmeligheten jeg tar med meg i graven. Vel, det er jo ikke akkurat min hemmelighet, da men… 😐

  4. Tornerose said,

    mandag 11. mai, 2009 kl. 22:28

    hva skal man gjøre der inne liksom?

    • Valkyriana said,

      onsdag 13. mai, 2009 kl. 19:33

      Jeg aner rett og slett ikke. O_o Hvor er brukermanualen når man trenger den?


Legg igjen en kommentar

