Når en kommentar blir til et blogginnlegg

Jeg vil gjerne få anbefale en av de vakreste bloggene jeg vet om, men først må jeg advare deg: Bloggen hennes er farlig, så farlig! Jeg må alltid stålsette meg når jeg skal inn dit. Ordene treffer, og de treffer godt. Jeg må forberede meg på tårer og smil og pinlige øyeblikk jeg kan nikke gjenkjennende til. Jeg må orke å kjenne hjertet i halsen. Jeg må orke å kjenne hjertet synke i brystet. Og jeg må orke å kjenne hjertet briste. Så, kjære leser, hvis du våger presenterer jeg: Solskygger.

7 kommentarer

  1. Tornerose said,

    mandag 11. mai, 2009 kl. 22:30

    Jeg er så enig! dyktigere skribent skal man lete lenge etter!!! og hjertet blir påvirket! fine solskygge!

  2. neglecta said,

    mandag 11. mai, 2009 kl. 22:48

    Here here! Solskygge er en ordkunstner som maler det virkelige livet på en nær og innsiktsfull måte. Vakkert innlegg!

  3. Solskygge said,

    tirsdag 12. mai, 2009 kl. 00:09

    Kjære Valkyriana.

    Tusen takk for de fine ordene som gjør meg så ydmyk og så glad!
    Dette var den beste velkomsten jeg kunne fått etter å ha vært fraværende i både form og farge.

    *tørker glade tårer*

  4. Litt om alt said,

    tirsdag 12. mai, 2009 kl. 09:08

    Flott, Solskygger er en ordkunstner som tar en med dit hun går, leseverdig og ett must. Har du begynt å lese er du hektet 🙂
    Klem for fint innlegg til henne!

  5. bell4trix said,

    tirsdag 12. mai, 2009 kl. 15:01

    Det meste som jeg skulle si er blitt sagt, Så jeg gjentar det med å signere! Solskygger er på min «to do» liste daglig! Takk for at du æret henne med et så fint innlegg V! 😀

  6. petronella said,

    lørdag 16. mai, 2009 kl. 21:04

    Hei på deg. Takk for hyggelig kommentar i bloggen. Ønsker deg en riktig hyggelig 17.mai 🙂

  7. Villblomsten said,

    søndag 27. desember, 2009 kl. 14:39

    Hei 🙂

    Lenge siden det var noe nytt her ?

    Ville bare innom og si GOD JUL 🙂


Legg igjen en kommentar

