Valkyriana er utmerket. Igjen!

Snille Petronella har gitt bloggen min ikke bare én, men to priser på en gang med disse fine ordene:

«Valkyriana –  Du utfordrer mine “små grå og åpner mitt sinn” med dine fantastiske og fornøyelige fabuleringer.»

Award I

Award II

Jeg er til og med så selvopptatt at jeg nå har bygget meg en egen pokalhylle dere finner i sidepanelet her der disse alltid vil stå på utstilling. Jeg kan ikke annet enn å si ‘Tusen takk, Petronella!’ og vil mer enn gjerne få gi dem videre til:

SisselKathrine

som gleder meg med både små og store tanker, lørdagsunderholdning, poll’er og innblikk i mer hjertenære tema. Og så digger jeg dama!

Tordenlill

som jeg så spent følger med og heier fram på veien mot å bli frisk. Og som underveis lar oss gjenoppdage verden, familielivet, det sosiale og det hverdagslige sammen med henne.

Tornerose

som deler så stort av seg selv i både medgang og motgang. Jeg vet aldri om jeg kan vente å bli rørt, le eller felle en tåre – for engasjere gjør hun!

Predikeren

leverer store tanker og private filosoferinger som med det gjennomgående tema ‘tro og eksistens’  gir meg innblikk i religion, vitenskap og historie  på en måte som apellerer til meg.

6 kommentarer

  1. Sissel said,

    torsdag 29. januar, 2009 kl. 15:45

    Okey, æ har seriøst verdens største smil rundt munnen nu! Digge dæ også, rått 😀 U made my day girl!!!

  2. torsdag 29. januar, 2009 kl. 16:03

    […] so happy, crazybigsmilehappy! januar 29, 2009, 5:03 pm Arkivert under: Bla bla bla.. Valkyriana har gitt meg årets fineste overraskelse og jeg smiler fra øre til øre og er så […]

  3. Valkyriana said,

    torsdag 29. januar, 2009 kl. 21:00

    Nå ble jeg DEN glade, jo! 😀
    Sitter her og smiler selv, jeg, nå!

  4. predikeren said,

    lørdag 31. januar, 2009 kl. 20:45

    Nå ble jeg kjempeglad!
    Særlig fordi jeg liker din lune humor og åpne varme i det du skriver!

  5. Sokken said,

    mandag 2. februar, 2009 kl. 00:32

    Også har jeg tagget deg hvis du vil. 🙂

  6. Valkyriana said,

    fredag 6. februar, 2009 kl. 01:05

    Predikeren – Å, tusen takk for fine ord! Så kjekt du ble glad! 😀

    Sokken – What? Be I tagged? Det har jeg herved notert meg. 😉


Legg igjen en kommentar